مصاحبه آرشیو خبر ها
برای افزایش کیفیت تیم ، به مدیران اعتماد دارم

برای افزایش کیفیت تیم ، به مدیران اعتماد دارم

یوونتوس در یک بازی تشریفاتی 2‐1 در بنتگودی شکست خورد و لوکا تونی توانست با گلزنی و پیروزی فصل را به پایان ببرد، استفان لیختشتاینر، در گفت و گو با پرمیوم اسپورت و اسکای در این باره گفت:

 

بازی آنطور که ما می خواستیم پیش نرفت، اما از آن بازی هایی بود که می تواند بد پیش برود، اگر یک بازی در 27 بازی را ببازید و آن هم بازی ای باشد که اهمیت ندارد، فکر نمی کنم نیاز به هشدار باشد، بخشی از آن هم به این خاطر بود که نصف تیم نبودند. حالا روی فینال کوپا ایتالیا تمرکز کرده ایم چرا که حدفمان کسب جام داخلی است. با اینکه میلان الان مقداری مشکل دارد، اما تیمشان قدرتمند است و شکست دادنشان آسان نیست. حالا باید در دو هفته ی آینده برای فینالِ رم آماده شویم.

 

 

ما فصل را بد شروع کردیم، اما اسکودتو را دوباره به دست آوردیم، از قهرمانی کوپا ایتالیا هم می خواهیم دفاع کنیم. لیگ قهرمانان و اینکه ببینیم بقیه ی تیم ها دارند فینال را برگذار می کنند هنوز هم آزار دهنده است. این هدفمان برای آینده می باشد. نمی دانم می توانیم موفق شویم یا نه، اما سال پیش در فینال بازی کردیم و این سال برابر بایرن بازی بسیار مهمی انجام دادیم و بسیار خوب عمل کردیم. پس همین الان هم به بردن یک چیز مهم بسیار نزدیک شدیم. پیدا کردن کیفیت بیشتر آسان نیست، بنابراین باید دید، اما من این را به عهده ی باشگاه می گذارم، چرا که تا به حال همیشه این کار را به خوبی انجام داده اند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: